Last Posts
Merve Boluğur, Muhteşem Yüzyıl'da!
Aşıksam Belli Ederim
Zeynep mi Öykü mü?
Kuzey Güney
Küçük Sırlar

Merve Boluğur

Comments
Gerard: Big lyou're the real meaning o...
Gerard: My lovely gorgeous star. love...
M Sajjad Jamil: I like you very much I am from...
sedagul saram: Begenmiyosaniz bakmayin kadini...
kaya benzer: Ne harika bir kadin sana hayra...

Tags
Hürriyet, dizi, Reklam Filmi, Hoşçakal Güzin, röportaj, Sebahat Bağbars, Kuzey Güney, Resim, Merve, Kelebek, Yeni, Go Girl, Albüm, Oktay Kaynarca, Huzurevi, Acemi Cadı, InStyle, Fotoğraf, Resimler, Trendy, Film, Fotoğraf Albümü, Merve Boluğur, Ayten Gökçer, Ayşegül

Bağlantılar
Yonverter
Inube

Uyarı!
Yazılara yapılan yorumlarda ve ziyaretçi defterinde, bazı kötü niyetli kişiler Merve Boluğur olduklarını iddia ederek yazılar yazmakta ve MSN ya da E-Mail adresleri bırakmaktadırlar. Lütfen bu adreslerle iletişime geçmeyiniz. Biz hergün siteyi denetleyerek böyle gerçek olmayan yazıları siliyoruz. İnatla bu gibi kötü niyetli kişilerle iletişim kuranların, uğrayabilecekleri zararlardan sorumlu değiliz!

Merve'nin Yeni Resimleri

Merve, Fotoğraf, Albüm, Resim, Yeni




Merve'nin fotoğraf albümüne yeni resimler eklendi. Tüm fotoğraflara bakmak için fotoğraf albümünü ziyaret edebilirsiniz.



Uyarı: Lütfen yorum mesajlarınızda e-posta/msn adreslerinizi yazmayınız! Mesajının içinde e-posta/msn adresini yazanların mesajları, kendi güvenlikleri için silinecektir!

Comments

Munip | 6 years 7 months ago
0
Çok Güzelsin......Sırf Seninle Tanışmak İçin İstanbula Gelecem.... İNŞ..


yasemin yıldız | 6 years 7 months ago
0
allah özene bezene taratmıs böyle güzellik...


ali | 6 years 5 months ago
0
sana asikiim merve.


merve | 6 years 4 months ago
0
seni çoq seviyorum gerçekten çoq tatlısın bi msn adresini bulablsem var yha dünyalar bnm olacak seni çoq seviyorum bayılıom yhaaa


kaptan | 6 years 1 month ago
0
resimler kendi gibi


farah naz | 6 years 26 days ago
0
hello dear merve:
i'm from iran.i love u.
i was waching acemi cadi on kanal'd.
i hope visit u in turkish or iran :)))))
u are a beautiful girl and good actress.
good luck


ESRA ÖZCANER | 5 years 2 months ago
0
MSNSİNİ BULDUM CAM AÇTI merve_witch_girl_1986@hotmail.com


gizem demir | 4 years 9 months ago
0
ben bu kıza bayılıyorumm çok tatlı ve güzel


green street hooligan | 4 years 9 months ago
0
fettanlık yakışmış lan. ama yanlış dizi


yeliz polat | 4 years 8 months ago
0
hiç begenmiyorum çok abartıyosunuz


merve gül | 4 years 8 months ago
0
çok açık giyiniyo biraz tertipli olsa daha çok sewilir ama begeniyorum :)


merve gül | 4 years 8 months ago
0
yeliz gibi bnde şka yapyrm .şka bi yana çok başarılısın allh yüznü güldürsün cnm


yeliz polat | 4 years 8 months ago
0
aynen cnm ;)


pınar yazar | 4 years 8 months ago
0
seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum favorimsin merve abla


alex noujem | 4 years 8 months ago
0
merve O_O, U gorgeous:)U are the angel of my dreams.love U,,, xoxox yours alex


wef wfwef | 4 years 7 months ago
0
Ya ne abazasınız kız sızın snle gorusmek ıstıorum yazınızı gorusnce kesın sızle tanısır gerizekalılar


ahmet can | 4 years 7 months ago
0
merve, çok başarılısın, seni çok seviyorum, hayranlarındanım, inşallah seninle tanışma fırsatı bulurum...


serkan kartal | 4 years 7 months ago
0
ya ben bukıza bıtıyom arkadas ya bayılıyom ya bır ıcımlık su harbıden benımle cıksa baska bırsey ıstemem ya dunyalar benım olur


serkan kartal | 4 years 7 months ago
0
munıp gardasım ben gıttım de onların gezdıklerı mekanı bulamadım senmı bulucan ya bende onlrın yanına gıtmek ıstedım bulamadım


serkan kartal | 4 years 7 months ago
0
taratmıs deyıl yasemın yaratmıs dıcedık galıba


uğur | 4 years 6 months ago
0
çok güzelsin merve buna diyecek bir şeyyok ama oyunculuk adına dah birşey görmedik bekliyoruz;)


vennom | 4 years 6 months ago
0
benım askma asılmayınız lütfen


merve | 4 years 6 months ago
0
vav


NERGİZ OVACIK | 4 years 5 months ago
0
herkeste sapık çıkıyor


nergiz ovacık | 4 years 5 months ago
0
bu sitede çok güzel bilgiler var


Ajans Load | 4 years 5 months ago
0
Gerçekten başariyi hak eden bir insansiniz Buna saygı duyuyoruz ve daima başariniz için elimizden geleni yapacagımıza inanıyoruz...


inci akbulut | 4 years 5 months ago
0
merve abla seni çooooooooooooooooooook seviyorum bi msn adresini bulsam başka bişey istemem I love you merve abla


ARTIS NE ARAR LA PAZARDA | 4 years 3 months ago
0
salak merve sana bisey soylicem senin bu begendigin oynadigin kucuk sirlar varya oradaki herkes senin arkandan konusuyor ozellikle sinem kobal


Yanki Mukan | 4 years 3 months ago
0
ayip lan abazan oglu abazanlar... cok da abartip kizi ilah yapmayin o da insan, herkesin dusuncesi farkli olabilir diyecek bir seyim yok ama yaptiginiz yorumlari millete kabul ettirmeye calismayin. bence rolunu guzel yapiyor ama kisilik olarak tanimadigim icin `no comment`...


ARTIS NE ARAR LA PAZARDA | 4 years 3 months ago
0
ya gercekten lan bu kiz harbiden salak YILAN


yıldız ceren | 4 years 3 months ago
0
merve boluğur bu yorumları okuyor mu ?


dilan bakır | 4 years 3 months ago
0
aşkım yaa çooook tatlı o rol gereği kötü ve ona bu rol yakışıyor


Sanaz | 4 years 3 months ago
0
cok guzelsin canim
ben irandan diziyi izliyorum ve izlememin asil sebebi sensin
seni cok seviyorum
keske turkiyeye geldigimde seni gore bilsem


blood iron | 4 years 2 months ago
0
güzellik kelimesinin sözlükteki tek karşılığı mervee


mete | 4 years 2 months ago
0
seni çokk seviom ben hayranın değil sevdiciciğinim seninle tanısmak istiom ben istanbuldanım mervecimm ve senn takıldın barlara gıdıom bıkere takıp ettım senı superdın hareketlerin benı yerden yere vuruor ole guzelsın kıı nazar dehmez insallah msn nenı buldum ama insallah dogrudur dogru dıolar ama bakcaz cam açarsın baana bebem bu aksam girr 8.30 gibi gir onusalım tmm yavrum senı çok sevıom yerim senın ağzını:):):)


dilan bakır | 4 years 2 months ago
0
allah'ım insan bu kadar güzel bukadar tatlı ve bu kadar çekici olur mu ? bence olur buna en iyi örnekte merve boluğur haa bu arada küçük sırlardaki en çk ykşn çft ay=çet


Mert Burak Aldemir | 4 years 2 months ago
0
ben çok seviyorum


fatma arslan | 4 years 2 months ago
0
sizin dizilerinizi hayranlıkla izliyorm VE SİZİ COK SEWİYORMM


siNeM kayqsz | 4 years 2 months ago
0
merwe senii coq sevyrm ve snnle tanısmak ıstyrm ve msnenı buldm inş. doqrudur ve kucuk sırlar dızısınde aysequl karekterıne coq yakısıyosnn aa bşy demeyı unttm Senİ coq sEvYrM...


en buyuk hayranın | 4 years 1 month ago
0
Merve senı gercekten cok guzeL buluyoeum hatta asıgım galıba telefonda 60 tane resmın var her gun hepsıne tek tek bakıyorum kesınlıkle en buyuk hayranınım kucuk sırları bıtek senın ıcın ızlıyorum gunun bırınde senle tanısmak en buyuk hayalım


paix ufuk | 4 years 1 month ago
0
muhteşem resimler 100 numara söyleyecek söz bulamıyorum


anahan | 4 years 26 days ago
0
cok guzel ya resimleride kendide !!!ama onun bi resmi vardi oyle kirmizi renkli saciyla hic yakismamis)) ama bu seferki fotoraflar cok guzel afferin


Ömer Faruk YÜKSEL | 4 years 24 days ago
0
Küçük Sırlar dizisinde makyajın sana biraz ağır kaçıyor. izlemedim pek gerçi, bi kaç kere rastladım baktım da yapmacık duruyo.


yasemin zınba | 4 years 23 days ago
0
merve çok güzelsin ama ben senden daha güzelim hem sinem kobal da daha güzelll sen çok havalısın


selen nayet | 4 years 23 days ago
0
çok yapmacık yaaaaaa ben yasemin zınbaya katılmıyorum su rolünün hakkını veremiyor ama merve harika


merve | 4 years 19 days ago
0
merve süpersin.


simge | 4 years 3 days ago
0
gerçekten çookk güzelsin


merve sümer | 4 years 3 days ago
0
çok güzelsin hayranın sana ve küçük sırlara


merve sümer | 4 years 3 days ago
0
çok güzelsin hayranın sana ve küçük sırlara


mervem | 3 years 11 months ago
0
dizilerle olsn sivil hayatın olsn heryerde başarılı ve güzelsin . . . not=merve


kadriye turhan | 3 years 11 months ago
0
sizi çok seviyorum.çok güzelsiniz ve küçük sırlar dizisinde çok ama çok başarılısınız,size çok özeniyorum acaba banada güzellik sırrınızı verebilir misiniz?


damla | 3 years 11 months ago
0
selam.merve seni cooook seviyorum.


damla | 3 years 11 months ago
0
selam.merve seni cooook seviyorum.


damla | 3 years 11 months ago
0
selam.merve seni cooook seviyorum.


asya demir | 3 years 11 months ago
0
merve bolugur seni çok s eviyorum seni gmrmek çok istiyorum sana ulaşablecegim b sayfanı versen çok mutlu olurum seni çok seviyorum rolünde çok başarılısınn


Merve Boluğur | 3 years 11 months ago
0
Merhabalr herkese


Merve Boluğur | 3 years 11 months ago
0
Teşekürler


büşra korkmaz | 3 years 11 months ago
0
selam mervecim acemi cadı olsun küçük sırlar olsun hiçbir dizini kaçırmıyorum seni büyük bir hayranlıkla seviyorum çok başarılısın başarılarının devamını diliyorm.


samet | 3 years 11 months ago
0
merve seni o kadar çok beğeniyomki her dizinde ve internete sevişme bölümlerinde 31 çekiyom.sende ne amcık varya ölüyom kız sana


Ganze Sasa | 3 years 10 months ago
0
Süpersin seni çooook seviyorum dünya güzelim ah bi senle tanışabilsemmmm :(


merveeee | 3 years 10 months ago
0
çok güzelsin


merve boluğur hayranı | 3 years 9 months ago
0
merve abla ben sizi çok seviyorum bazen de sizin imza gününüze gelemedim diye ağlıyorum.sizin yeriniz benim için çok farklı:)


simge ırmak | 3 years 9 months ago
0
merve abla ben sizi çoooook seviyorum ve oynadığınız tüm filmleri izliyorum imza gününüz olursa hemen geleceğim


mc yalnız kaptan | 3 years 9 months ago
0
TEK KELİME İLE MÜKEMMEL...


derya bedrik | 1 year 10 months ago
0
merve ablam seni çok seviyorum seninle çok konuşmak istıyorum


teymur | 1 year 28 days ago
0
Cok guzelsiz, Bakuda sizin benzeriniz var


New Comment

Full Name:
E-Mail Address:
Your website (if exists):
Your Comment:
Security code: